?

Log in

(no subject)

Aug. 31st, 2011 | 01:51 pm

I always forget about this place...anyone still here?!

Posted via LiveJournal app for Android.

Tags:

Link | Leave a comment {2} | Share


woah.

May. 7th, 2011 | 02:19 am


im updating from phone ..wonder if it works...need to quit forgetting about lj

Posted via LiveJournal app for Android.

Tags:

Link | Leave a comment {1} | Share


(no subject)

Aug. 11th, 2006 | 10:54 pm
mood: high high

Here's a preview....over 30 designs on my friends ebay page now, click to go see!

she's had fashion shows
and
her things have recently been showing in boutiques around houston.

it's cheap so why the hell not right?!!? great stuff for cheap DUH GO BID!!!

plus she's my friend and so JUST DO IT!! hee hee


Link | Leave a comment {1} | Share


(no subject)

Aug. 8th, 2006 | 02:08 pm
mood: hopeful hopeful

HAPPY 27th BIRTHDAY TO ME!!

Link | Leave a comment {43} | Share


(no subject)

Mar. 2nd, 2006 | 02:52 pm

FRIENDS ONLY BISHES. COMMENT TO BE ADDED

Link | Leave a comment {42} | Share


(no subject)

Mar. 2nd, 2006 | 02:35 pm
mood: loved loved

OMG CRISSY WHAT ARE U DOING?!!?!??!
hahhaa
you are so the fuckin bestest ever
holy shit
i checked my email just now
and i was like holy wow
you made my day
I CANNOT BELIEVE YOU DID THAT!!!!
♥ ♥ ♥
haha
i was like rawr
and now i'm like yay!
haha
I LOVERS YOU
U ARE THE BESTEST!
♥ ♥ ♥

(my friend just bought me a whole entire year paid account on here)

omg i owe you!!!
haha.
fasldjflsad
the little things in life just make my day ♥

Link | Leave a comment {4} | Share


(no subject)

Mar. 2nd, 2006 | 02:04 pm
mood: amused amused

you, my dear, are a cunt.
a male cunt
a lying male cunt
haha
oh the shit i hear about YOU
or wait
oh the shit i hear drip off your tongue from others
i should get a life?
hahaha
yeah totally


can't FUCKING wait to leave this gossip infested lying drama pool we call houston texas.

kthxdrivethru!

Link | Leave a comment {10} | Share


(no subject)

Mar. 1st, 2006 | 01:49 pm
mood: restless restless

i'm really bored today
sigh
i wanna do something
...

Link | Leave a comment {4} | Share


(no subject)

Feb. 28th, 2006 | 04:51 pm
mood: i have cramps

private/friends only will start when i move
i'm too lazy.
ha.
PROCRASTINATOR QUEEN COMIN ATCHA
but yeah
never fear...i stick to my word.
WORD.

i had the best dinner last night
i just have to share
it was fuckin marvelous!
hee hee

porkchops in a plum sauce (homemade from scratch)
w/ bacon baked on top
chunky potatos w/ sauteed mushrooms and bacon mixed in
w/ cheese and sour cream

uh yeah
i love having friends that can fuckin cook the hell out of some shit
haha

hmmmmmm
got to see some folks last night
gonna miss them.
they make me giggle.
a lot.

fuck
shit
fuck
shit
gosh i curse a lot.
oops.

Link | Leave a comment {6} | Share


it is my life...after all

Feb. 26th, 2006 | 09:19 pm
mood: lonely lonely
music: my cat snooping around my father in laws office

i think tomorrow i'm going to make this friends only
i know i keep saying this

but i'm for real this time

wow. maybe then i can actually talk about REAL stuff
w/out worrying WHO THE HELL IS READING THIS

so all you lurkers (i know there are quite a few)
haha.
TOO FUCKIN BAD FOR YOU

hee hee
WORD.

Link | Leave a comment {29} | Share